A Brand Finance szerint az Amazon a legértékesebb

Az Amazon lett a legértékesebb technológiai márka a világon idén a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat összegzése szerint annak ellenére, hogy értéke egy év alatt 14,6 százalékkal, 299,3 milliárd dollárra csökkent.

A tavalyi rangsort vezető Apple a második helyre csúszott vissza. Márkaértéke 16,2 százalékkal, 297,5 milliárd dollárra csökkent.

Az idei lista harmadik helyezettje 281,4 milliárd dollárral a Google.

Ugyancsak megtartotta negyedik helyét a Microsoft, amelynek a márkaértéke 191,6 milliárd dollár volt.

Ötödik a Samsung (82,7 milliárd dollár), hatodik a TikTok (65,7 milliárd dollár), hetedik a Facebook (59 milliárd dollár), nyolcadik a WeChat kínai csevegőszolgáltató (50,2 milliárd dollár), a kilencedik az Instagram (47,4 milliárd dollár), a tízedik pedig a Huawei (44,3 milliárd dollár).

A leggyorsabban növekvő technológiai márka idén a japán NTT DATA informatikai szolgáltató volt (+55 százalék, 8,9 milliárd dollár).

A második helyet a növekedés tekintetében a LinkedIn közösségi hálózat foglalta el, márkaértéke 49 százalékkal, 15,5 milliárd dollárra nőtt – közölte az MTI.

Fotó: Pixabay

5/5 - (133 szavazat)
KAPCSOLÓDÓ CIKKEK
Friss Adatvédelmi irányelvek tájékoztatónkban megtalálod, hogyan gondoskodunk adataid védelméről. Oldalainkon HTTPS-sütiket használunk a jobb működésért.